Monday, August 17, 2009

oh my.

hey, i'm at kerel's house rite now.
nuthing much to do, saje mahu tdur rumah kerel.
:)
it's been awhile since my last blog, well here i am again..
semalam, 16/08/09 me, my princess and friends pergi jonker, sorry saya lambat!!
T.T
janji pergi pukul 9, but then at 10 gerak.. semua kerana saya yang perlu menemani kak long ke Jaya Jusco dan mengambil maid saya kat rumah busu, sebab ad kenduri and she have to help my busu la.
and we went to jonker, makan sheber? apatah lupa :p
after jonker, maseh xnak balek rumah sebab diorang nak makan kat d'laman, kelebang ka? hahaha saya melaka murtad ni..
the night is still young, so diorang plan baik punya pergi pantai puteri.
main air laut, pasir.
the best of the night, kerel's and his game! uh, first main kejar2, mmg xla saya nak main. sebab saya malas!!
next game, main the killer, "who's the killer?" "i am" hahahaha.
:D
game nyanyi2 seterusnya, dem ianya perlu daya ingatan yang kuat!! aku main jugak, dem kerel kena kan aku sampai kalah!! hahaha. it's a nice one! ;)
then around three, kitaorang balik. mmemang kitaorang nak men game kerel sampai kul 8 pagi!! cam kat rumah apit ritu. hahahaha.
miss that moment, especially with b.. awww...
memang saya balik terus lepas tu, kul 5 baru balik.
mama, ayah call.. i didn't answer, dlm perjalanan balik pikir apa nak beritahu kat ayah and mama..
aha! saya parking kereta kat luar, cakap remote gate xde battery, tdur kat atas...
uish jahatnyer saya, they buy my story..
oh my...

No comments: