Sunday, September 6, 2009

I Was Born To Make You Happy..

Hari ni, berbuka kat Seoul Garden with Afiq, Muhaimin, Kay, Dila, and of course with my one and only dearest, sweetest, greatest girlfriend, Syaz, Yoko Ono.
Muhaimin, datang lambat, but tak lambat mana.

Alhamdulillah, 15 hari dah puasa.

Before that, Yoko kejut kan saya, pukul 2, thks to iPhone, and a big big thanks to Yoko jugak, sangat2! (Harap kan Sony Ericson memang xbangun la saya) Yoko nak beli that dress, yang dia minat sgt kat kitschen. Yup2 she bought it, and i was so happy for her. Tapi saya xde kat sana untuk shopping bersama Yoko (biarkan girls will always be girls kan?), terpaksa/sukarela tolong ayah untuk mencantik kan laman rumah, dengan menambah lampu2 dkt laman. hoho. tapi sebenarnya pak cik wahab yang kerja lebih.

Dah nak raya kan?

Before, aku pergi Seoul Garden, my last job of the day was, cuci tembok. hahaha. ayah nak suruh cat esok, camne? hehe.

Hari yang gembira, di kecewakan pula dengan xdapat ambil ps3. waaaa~!! dah 2 bulan pergi repair, last week aku call dah boleh ambil, but then ayah xnak.. penat saya bodek. pergh!
katanya esok, hah! kenalah buat kerja membodek lagi. camne ni..

Tapi, sejujurnya, i had fun today. Enjoy the moment with my Yoko sgt. Oops, td kitaorang gi jonker, saya ingat lagi, dia tunjuk kan mumoo yang comel, tapi saya senyap je. Nak belikan dia, but not that day lah. Tapi hari ni lah hari nya, saya tipu dia, saya kata nak ke toilet kat jonker, but saya pergi beli that mumoo.

Yoko, happy je. saya pernah tulis ayat ni " what's the different between u're smile and my smile. u're smiling when u're happy, but i'm smiling because you're happy" yes and i'm smiling!
Then pergi main bowling, (padahal saya xmain pun) melihat/tgk orang main. :D Saya xterer mana pun.. T.T

After that, kitaorang ke abraar, i miss my coke light! that's why.. hahaa. but i can't stay long because, ayah ada kat rumah.. kena jaga hati siket la.. but what i miss the most is, to spend time with my honey b, sweety pie! hmmm... and we're still sms when i write this post.

Sayang, i was born to make you happy! I love you sangat2! mwah~!!

No comments: