Thursday, September 10, 2009

menari dengan ku.


kalau itu yang kau maukan,
menari dengan ku,
aku tunaikan,
ingat waktu dulu?
kau dan aku di bawah lampu?
di temani hujan,
dan aku menari dengan mu.

aku peluk tubuhmu,
kau juga begitu,
ku cium dahimu,
ku peluk erat tubuh mu,
tika aku mengigil kesejukan.

hanya rintik hujan,
menjadi muzik dan alunan lagu,
kau dan aku sahaja di situ.
tiada siapa,
kau dan aku sahaja,
di saksikan malam yang basah.

alangkah indahnya,
jika kita begitu selamanya,
insyaallah,
kita terus kekal bersama,
selamanya, hingga hujung dunia.
insyaallah.

tuhan saja yang tahu,
bila kau bersama aku,
aku cinta pada mu,
aku rindu padamu.
kerna kau yang satu.
satu...

madah cinta,
puitis kata,
ketika kau menari dengan ku,
dan engkau,
aku sayang kan kau.

akan satu hari nanti,
aku lafazkan akad,
menjadikan kau isteri,
teman sepanjang hidup ku...

amin ya rabbal al amin.

No comments: